Nuffnang Ads

一起跟着我的步伐走,好吗?

Saturday, May 1, 2010

心中的话不知道向谁说。

心中的话不知道向谁说。

我搭讪别人会有罪吗?我是公众人物吗?公众人物就应该检点不搭讪吗?

我自己也不清楚。我只知道自己做的事是没有跨越的我认为严重界限。我并没有很离谱的做不应该做的事。

今天,重看《西游记》,色就是空,空就是色。形形色色的在我们身边划过,全都是虚幻的吗?为什么还要用欲望来磨练我们这些普都众生?

肉体上与思想上的欲望结合,让我们生活更精彩。但心灵是如此的不安宁,如此的烦躁。真不明白,为什么会为了感情事烦。问题就是没有感情让我烦。

烦躁,我驱赶不了。
欲望,我处理不好。
心情,我忐忑不安。
爱情,我纠缠不白。

2010年5月2日 发表

1 comment:

Anonymous said...

No man can live happily who regards himself alone;
who turns everything to his own advantage.
You must live for others if you wish to live for yourself.(~Seneca)
you complaint ur life again.ask yourself:are you willing to invest in others?are you prepared for relationship?are you willing to focus on others?can u build mutual trust?nv ask wat others can giv u,but wat u can giv to others.when bob has a problem with everyone,bob is usually the problem.hope u can change de perception of ur life.